Thursday, March 24, 2011

It's totally Annoying!!

Pernah tak,waktu hangpa naik escalator or lift tiba2 ade sepasang couple ni elok dok beromen sambil dok raba2 'gunung daik bercabang dua' depan hangpa??


Saya pernah!
Baru mengalami situasi berkenaan lepas lunch tadi...
Nasib baik saya tak muntah!


Totally annoying!


Rasa nak jerit je kat couple India tadi..
"Hoi,pi cari bilik la!!"


Nasib baik pintu lift terbukak dulu!!
Saya yang naik malu dengan perbuatan mereka..
Apa mereka ni tak reti rasa segan ke??
Ok..Katalah depa yang dok wat benda tak senonoh tadi dah kawen...
Tapi agak2 hangpa la,orang dah kawen ada tak buat benda2 macam tu depan2 orang lain??


Kat rumah pun boleh kan??
Orang yang tak duduk serumah je yang berkelakuan macam tu..(ini pendapat saya la)


Ada beberapa perkara yang selalu menjengkelkan saya..


Pertama: Yang kat atas tu la..Beromen tak kena tempat..


Kedua: Orang yang bila bercakap,macam dia sorang ja baguih dari orang2 yang ada nih..
Dia sorang ja yang tau buat semua benda..
Ala2 oltromen,sehebat Superman gitu!
Tapi kalau betul2 hebat,wa takde masalah der..
Malah wa respect lu!
Tapi..yang cakap besar tapi takde apa2 ni yang wat wa naik loya nih..!
Orang macam ni kita boleh panggil dia,Tin kosong..
Bila di ketuk bukan main bising lagi bunyi dia..
Tengok dalam,hampeh takdak isi..


Ketiga: Orang yang jenis gedik mengada-ngada..
Gedik tak salah..Saya pun gedik..
Kakak saya slalu cakap saya gedik..
Mengada-ngada pun tak salah..
Asalkan tak overreact-lah!
Mana ada perempuan tak mengada..
Tak banyak,sikit mesti ada punyalah!
Kecualilah kalau perempuan tu..emm..
err..mengalami sedikit kekeliruan hormon..
(ish!apa aku mengarut nih!!)


Keempat: Orang yang 'Mood Disorder'..
Hoh!Sangat disaster kalau ada kawan sebegini!
Mood tak pernah stabil..
Cepat marah, Sensitive tahap plaque gigi yang dah penuh dengan cavity,nangis tak kira masa
(dah macam Ahmad Albab la pulak!)..
Pendek kata,asik kita ja nak ikut mood dia yg sat swing sini,sat swing sana...
Kalau hang datang bulan,boleh lagi aku paham hang..
Fenin...Fenin...


Kelima : Orang yang sikit2 nak mengeluh..
Padahal masalah die bukanlah besaq sangat!
Contohnya,tak tau nak pilih jenama racun serangga yang baik untuk bunuh lipas yang ada kat rumah dia!
Wei!Budak tadika pun tau belila!
Hang tengok gambaq lipas kena tikam kat tin tu,hang belila..!
Yang hang nak kecoh sampai nak usulkan satu surat kat Menteri Besaq tu buat pa??!
Adeii~~


Hurmm cukup kot 5 yang saya senaraikan kat sini..
Nak taip panjang2,saya ni pun bukanlah Perfect sangat..(sebab aku pun penah buat perkara ke-5 tu!)


Oklah..Pada yang terasa,maaf dipinta..
Yang pasti,takdak niat pun nak sentuh perasaan sapa2..hehe


Gembira selalu naaa~

3 comments:

  1. maksudnya the one that confius nak bl racun serangga tu ialah cik lola lolipop! yay!!!! cayunk Leo! lalalalalal

    ReplyDelete
  2. alamak..kantoi sudaaaa....hahahaha
    cayunk leo jgk!!
    and oso cayunk as..muahhh!

    ReplyDelete
  3. shazmiey: yg last??yg mane tu??heheheheehee

    ReplyDelete