Monday, July 18, 2011

Confession~

Haaaa saye budak nakal...(pengakuan pertama)
Macam-macam hal da saye buat....


Dulu...


Saye pernah cabut tayar basikal budak sebelah umah saye...Pastu lari pulang ke rumah sebab tak reti pasang balik..


Ponteng kelas mengaji semata2 nak pegi main congkak kat umah jiran depan umah..


Main pasir dengan kawan sebelah umah then tipu dia yg air pasir yg saye bancuh tu air milo..Saye suruh dia minum,die minum,pastu muntah..
(tapi ni dah mtk maaf dah kat die..)


Tapi tu kisah lame..kisah mase saye umur 5 tahun..
Sekarang dah dewasa..
Saye tak buat macam tu lagi dahhh...(ade sikit tipu)


Bile dah dewasa ni..
Perbuatan nakal+tak senonoh yg penah saye buat...


1. Saye berus toilet pakai berus gigi housemate saye..
(Housemate yg pengotor tu)


2. Saye 'pinjam' baju kakak saye tanpa kebenaran..Pastu baju tu saye tinggal kat mane tah..terlupe!Sampai sekarang kakak saye tak tau..(tapi saye tak sengaja!)


3. Saye drive kereta TANPA lesen!
(harap2 mama tak bace)


OK...Tu je pengakuan saye nak buat mase ni...
Tah kenapa,tetibe je nak buat pengakuan..haha
See ya!!


LaLa... <---- (Dak ni ikhlas giler malam ni..)

2 comments:

  1. Hihiii...pengakuan berani mati nih!

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHAHHA~
    Xpe...Yakin 100% yg housemate saye xtau blog saye...hahahahahhaa

    ReplyDelete