Monday, October 11, 2010

Jangan mimpi..

Jangan mimpi aku ini milik kamu..
jangan mimpi aku ini cinta kamu..
Jangan mimpi aku ini hidup kamu..
Jangan mimpi aku ini untuk kamu..

Kerna aku tak mahu menjadi mimpi2 itu..
Tak mahu di agah2 tentang hidup bersama kamu..
Aku ini punya bicara..Bicara yg pastinya nanti kamu akan terluka..
Bicara aku bisa luluhkan hati kamu..
Bicara aku bisa runtunkan jiwa kamu..

Ahhh cela kamu terlalu banyak untuk aku terima..!!
Mana mungkin hati yg dulu setia digandingkan dgn celamu itu..
Kamu persis si kucing kurap!!
Hanya tahu meminta tanpa perlu berfikir...
Hanya tahu mengiau bila perutmu mula berkeroncong!
Dulu kamu tidak pernah peduli akan cantiknya aku!!

Bodohnya kamu kerana kembali..
Bodohnya kamu ibarat meludah ke langit!
Jijik!!Kotor!!Penuh dgn cela kamu itu..!!
Sedarkah kamu??

Heii..Buka matamu!!
Pandang ke depan!
Aku ini bukan siapa2 untuk kamu!
Mana perginya manis gula hidupmu yg kamu kejarkan dahulu??
Mana perginya canda si jelik yg kamu gilakan dulu??
Matikah dia??
Sudah kehabisan maniskah dia??

Ciss!!Kamu memang hilang akal..
Datang kembali menagih manisnya cinta dari seorang yg bernama aku...
Hah..Gunakan saja wajah tampanmu untuk memikat yg lain..
Kerna aku...Langsung tidak kisah!
Kerna aku..Nampak kejelikkan kamu yg tiada tandingnya..
Pergi kamu..Jangan bermain dengan mimpi lagi..

~LaLa~

No comments:

Post a Comment