Tuesday, October 12, 2010

Kenapa kamu??

Kenapa??
Kenapa kamu...??
Kenapa kamu si pendusta itu?
Kenapa berjanji kalau tahu yg kamu itu mudah pincang dgn janji2mu??

Aku kurang pintar dlm hal begini..
Kerana mempercayai janji2mu dulu pasti kamu kotakan..Hah!Bodoh!

Patutnya kamu aku buang & lontar jauhhhh dari hidupku..Dari awal dulu lagi!
Dan aku tidak pernah sekali2 mahu mengarang kisah tentang kamu..
Kenapa??
Kerana aku mahu kamu terpelihara dari segala omongan org..
Mahu kamu..Hidup dalam hatiku saja..
Ditempat yg tiada org mampu mengganggu kamu..

TAPI kamu pendusta!!!
Berperanan baik di hadapanku seolah2 kamu adalah pencinta yg paling ulung buatku..
Kini segala onar telah aku bongkar..
Segala penipuanmu yg bertaraf dewa itu,telah aku jejak..

Aku seperti mahu ketawa besar...
dengan akal bijakmu itu..
Bagus!Kamu telah berjaya!
Dan akanku kalungkan pingat tanda kejuaraanmu itu..
Pingat yg penuh dgn kutukan!
Akan ku tinggal kamu...
Nyah kamu dari belenggu hidupku..!!

Tahukah kamu diluar itu masih ramaiii pria2 yg mahukan aku??
Jika dibandingkan dgn kamu,kamu itu ibarat kuman paling kecil sekali..
Kasihannn... =(

Doa aku buat kamu..smoga kamu sentiasa dirahmatiNya..
Aku tidak jahat...Aku lepaskan kamu dgn keredhaan & sedikit kebencian.. =)

~LaLa~

Dedicated to....Si 'Dia' yg meminta..(saya da penuhkan permintaan anda..harap anda puas hati..)

No comments:

Post a Comment