Monday, July 19, 2010

Penantian suatu penyeksaan..

Salam..kembali lagii...cakkk!!!
Hmm kalau tengah rajin mcm ni la..ade je yg nak kongsi..
umm arini xlunch pun..sejak menanti Mr.Cool,makan pun da kurang..Jarang2 nak jumpe nasik..tak selera..


Ape la Mr. Cool sedang buat sekarang ek??Adakah die ingatkan aku seperti aku ingatkan die??Ape ek perasaan korang kalau korang kat tempat aku??Masih nak menanti atau give up??


Ade sorang kawan aku ni cakap,org ppuan xkan give up..walaupun die cakap die give up..Sebenarnye die cube mencari jalan penyelesaian..ppuan cakap give up,tapi tetap ingat & sygkan lelaki tu...betul ke??mungki betul..mungkin juga tak..


Well...Ape yg aku rasa sekarang mmg sgt2 keliru..dan utk tidak memeningkan kepala,aku juz wat bodo je..menangis sekali-sekala...Tapi..adakah aku menipu diri sendiri??Argghhh malas nak pikir da..chill Lala...


Hurmm malam ni aktiviti aku seperti biase...Keje lagi..hehe Keje yg sgt enjoy..Alhamdulillah..rupenye,masih ramai lagi yg syg aku..Oh ye...Arini besday anak buah aku..Sufi Rindiani bt Imran Saidi...Genap 6 tahun umur die..Acu sayang kakak!Semoga kakak membesar jadi anak yg baik & bijak ye sayang...


Hmm ok la..cukup la sampai sini...nanti ade mase,coret lg..hehehe
Tapi kannnn.....Penantian itu memang suatu penyeksaan...Mr.Cool,ape yg awak buat kat saye arini,mungkin akan dibalas Allah kelak..Saye xtau ape masalah awak..Tapi kalau saye ditempat awak,saye rase saye bertindak kejam sgt pada seorg ppuan yg betul2 tulus mencintai saye..saye juge rase saye lah orang paling bodoh sekali sbb xmenghargai pemberian Allah sebaik2nya..Tapiii..itu kalau saye ditempat awak..Mudah-mudahan,Allah beri kesedaran pada awak...


Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment