Tuesday, July 20, 2010

Tak suke!

Salam sume...
Hurmm arini mood agak baik dari semalam..hoho walaupun ade anasir2 yg cube spoilkan mood aku,tapi aku xkesah..sebab aku tau,anasir tu jealous ngn aku je..hahahaha


Semalam ade kisah yg agak bengang..Tapi malas la nak cite..nanti spoil mood aku yg cantik arini..huhu Semalam sambut birthday Sufi kat umah..Sambut secara ala kadar je..Sebab semalam sume busy..Xpe kakak..nanti kite makan Domino's Pizza ek??hehe


Umm dua ari gi keje lewat..Lewat sepuluh hingga ke lima belas minit..ni sume gara2 cab yg susah nak dapat..hishhh!rimas...


Tak suke???Ape yg aku  tak suke??First,ppuan tu...Agak menjengkelkan sbb prasan bagus..huh~ Second,cab lambat pastu driver letak harga...hishh!nanti nak report kat LPKP!!siapla korang wahai driver2 teksi yg suke sembelih orang!Bia lesen korang kene tarik!Third,tak suke orang yg suke menyebok hal orang lain & bermuke2 mcm ppuan tu..ughhh sucks!!


Ok lala..Take a deep breath..Relax...Cool...Jgn spoilkan mood yg baik tu..biakan je k..Orang hodoh,memang slalu jeles dgn orang cantik..hohohoho (ayat yg sgt kejam+perasan!)


Hmm aktiviti hari ni adalah bekeje seperti biase...Malam lak,nak rest kat umah je..Weekend ni nak balik kampung!Wahh sooo excited!Umm pasal blk kampung,i'll be continue right after this..Cerita seterusnye k..hehehe bye2...

No comments:

Post a Comment