Monday, July 19, 2010

Perlukah...???

Salam isnin sumeee...hmm hari ni cuaca agak mendung..(kat puchong)
Hari ni jari2 ni nak menari tentang ape lak ye??hurm tantang Mr.Cool??Mr.Cool masih lg dgn ego & keras hatinye..aku call die,masih xjawab..same jgk bile aku sms..xpenah berbalas..Saat2 ni,hati aku mula mberi cadangan..


"Lala..juz forget about him.."


Tapi...Persoalannye sekarang..Perlukah??????Perlukah aku lupekan die??Perlukah aku mencari atau menerima cinta lain??Tapi aku nak cinta sape plak??Soal cinta,mane blh paksa2..hurm..Skang aku da confuse & tingtong...


Atau..Perlukah aku menunggu dan terus menunggu??Arghhh pe perlu aku buat ni??Kadang2..aku rase cam nak tumbuk muke die pun ade..nak pukul die kuat2!ishhkkk!!Geram betullll!!!!!
Tapi lala...kau ckp la mcm mane skali pun..Tapi xbuat pun.. Sedihnye hati ni..Perlu ke aku cari pengganti die??


Hmm cakap pasal pengganti..Agak ramai jgk yg kemukakan resume untuk jadi pengganti..Tapi..Aku juz senyum je..dlm hati aku berkata,


"Belum masenye...Aku masih setia.."


Tapi..Ade seorang mamat ni,slalu cari pasal ngan aku..Kat sini aku nak gelarkan mamat tu Mr.Senget...Mr.Senget ni bile jumpe je aku,mesti nak cari pasal..Huh!Sangat menyakitkan hati!!!Ade je yg xkena...Bila aku diam,die cakap aku sakit otak..Bile aku bising2,die cakap aku ni banyak cakap..What is wrong with you ha Mr.Senget?!!!!!!


Tapi aku xboleh nak elak dari jumpa die..Atas alasan,kami selalu bhubung berkenaan kerja..Bila bekerja,memang aku perlukan Mr.Senget untuk membantu aku..Tapi..Aku selalu dibuli..Lala,tolong amik air..Lala,tolong amik notes..Lala,itu..Lala ini...Oh man!!!I'm so sick of him!!!!!


Hishhhh...Nasib baik la aku ni jenis yang agak baik hati & mendengar cakap..kalau x,da lame da aku 'Ong Bak' kan si Mr.Senget tu!!!Tapi kan...Bila die xusik aku,xcari pasal ngan aku...Aku jadi pelik..Hehehehe bengong Lala nih..


Umm ok lah..Aku nak wat keje sikit..Ade mase,jari aku kan menari lagi kat sini..huhuhu Bye2..

No comments:

Post a Comment